Voor wie?
Het adviestraject is bedoeld voor ondernemers die al een tijdje online bezig zijn maar het gevoel hebben dat het beter kan of helemaal anders moet.
Wat houdt het in?
- Oriënterende meeting
- Analyse van je cijfers op basis van scorecard
- Strategisch plan om succesvoller te worden
- Plan met elkaar doorspreken
- Consult om in opvolging mee te denken
Hoe ziet het pakket eruit?
We beginnen met een gesprek om te inventariseren wat je al geprobeerd hebt en waar je mee bezig bent. Vervolgens kunnen we met behulp van toegang tot Google Analytics als het ware een boekhoudkundige check doen op jouw cijfers. We benchmarken jouw cijfers tegen de markt en kijken waar de grijze gebieden zijn waar jij kunt groeien. Dat zetten we allemaal in een plan en bespreken we met elkaar na in een videomeeting.
- Oriënterende meeting via video om jouw uitdagingen en vraagstukken te bespreken;
- Analyse op de cijfers door middel van een scorecard: Hoe sta je er nu voor?
- Op basis van de oriënterende meeting en de cijfers wordt er een strategisch plan geschreven inclusief optimalisatie advies (SEO / SEA / Analytics / E-mailmarketing / Social Media / Marketplaces) en hoe je jouw online positie kan gebruiken om ook je winkel(s) meer onder de aandacht te krijgen;
- 1 uur consult om na het plan mee te denken in de opvolging van de diverse kanalen.”
Je leert om anders naar jouw cijfers en doelstellingen te kijken en meer vanuit het oog van de marketingmanager te kijken. Hoe zorg je voor de volgende stap en hoe zorg jij daar op elk willekeurig moment voor? We werken aan jouw mindset en hoe je tegen je cijfers aan moet kijken en vullen dat aan met een strategisch plan waarin wij hetzelfde doen.
Hoeveel tijd kost het?
Voor de gesprekken reserveren we 3 / 4 uur in totaal van oriëntatie tot opvolging. Het succesvol runnen van een website of webshop is een dagtaak.
Wat is de voucherwaarde?
De kosten van het adviestraject zijn € 995-, exclusief btw. Dit is inclusief een aantal uur advies & coaching vanuit Multiply.